Kulit Jadi Putih & Tegang Amat Cepat Dengan Collagen Powder Secara Semulajadi & Tanpa Pembedahan!





Kebaikan Shaklee Collagen Powder  | Kelebihan dan Harga Kolagen

Suka tak tengok kulit baby ? Gebu je kan, siap halus mulus lagi. Macam tu lah kulit kita  masa kita bayi dulu. Tapi itu dululah ngeee. Apabila usia semakin meningkat kulit kita semakin kurang elastisiti dan semakin kendur. Ini disebabkan oleh satu unsur yang dinamakankolagen.

  •  Anti-Aging
  •  Restores Skin Elasticity
  •  Skin Nourishment
  •  Whitening and Firming
  •  Smoothing and Hydratin

* Molecular weight of collagen is measured in Daltons.

For healthier feeling, more youthful-looking skin

Kolagen atau collagen adalah sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk menyokong tisu tisu badan kita bagi mengekalkan keremajaan dan keanjalan kulit. Semasa kita bayi, kandungan kolagen adalah sangat tinggi, sebab itulah kulit bayi lebih anjal dan cantik. Tapi apabila usia kita melewati 25 tahun dan keatas,  penghasilan collagen semakin berkurangan. Bila kurang, tiada apa yang menyokong tisu badan kita tadi. Lama kelamaan , kita boleh nampak adanya kedutan di tepi mata, tangan dan kaki. Cuba tengok nenek, datuk kita, boleh nampak adanya kedutan yang ketara pada tangan dan muka mereka kan. Itulah tandanya badan kekurangan collagen.

Kolagen Menyusut Selepas Berusia 25 Tahun

Jadi, kalau kolagen dah semakin berkurang dalam badan, macam mana nak buat ? habislah kulit jadi tak cantik lagi lepas ni ?! Jangan risau, kita masih boleh ambil kolagen tambahan dari sumber luar contohnya seperti Collagen Powder Shaklee. Kolagen ini bukan sebarang kolagen tau, tapi dihasilkan daripada sumber yang tahan lasak. Khas untuk menampung kehilangan kolagen dari tubuh kita akibat pertambahan usia. Sebab itulah ia dikatakan antaraproduk collagen terbaik.

Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder

Keunikan Collagen Shaklee ialah ia bertindak dalam tiga cara. Tidak seperti kolagen yang lain yang hanya tertumpu untuk keanjalan sahaja. Tiga cara yang dimaksudkan tadi ialah :-

  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan

Jika amalkan betul betul, hasilnya memang lumayan! Anda akan perasan perubahan pada tekstur kulit. Yang paling nampak pada muka lah kan. Ini antara testimoni pengguna yang telah amalkanShaklee Collagen Powder. Nampakkan sebelumnya ada pigmentasi, kulit kusam dan nampak kasar. Tapi selepas itu tona kulit lebih sekata, lebih gebu dan halus! Bintik bintik hitam pun sudah tiada lagi. Bukan itu saja, ada yang rambut kembali sihat dan tidak gugur lagi, perut semakin slim dan body yang semakin mantop !

Jemput baca review dan testimoni best best pengguna Shaklee Collagen Powder

Disebabkan ramai yang bertanya tentang Collagen Shaklee ni, jadi saya kumpulkan soalan-soalan tersebut dan saya letakkan dalam satu senarai FAQ seperti dibawah. Lebih senang dan mudah untuk informasi para pembaca sekalian.

1.Collagen Shaklee ini di hasilkan daripada apa ?

Bahan utamanya ialah sisik ikan merah dari laut dalam. Fungsinya adalah untuk menyokong pembentukan tisu penyambung. Bukan itu saja, Shaklee Collagen Powder ini juga  di tambah dengan 7 bahan aktif iaitu ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin Bmeningkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran.

 2. Mengapa Sisik Ikan Merah Laut Dalam ?

Ikan merah laut dalam hidup pada paras 5000m di bawah laut. Sisiknya lebih tahan kepada tekanan air yang jauh di dasar laut berbanding ikan biasa. Tambahan pula ia jauh dari pencemaran dan sisa toksik. Jadi kolagen yang dihasilkan dari sisik ikan merah sudah tentulah lebih tahan lasak dan berkualiti tinggi.

3. Apakah Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder ?

Selain daripada kelebihancollagen Shaklee yang tahan lasak, kebaikan lain ialah molekul collagen  juga ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton sahaja dan mudah diserap oleh badan berbandingkolagen biasa yang beratnya 300,000 Dalton yang sekaligus menyukarkan penyerapan oleh tubuh. Bila mudah diserap, maknanya kesannya juga maksimum. Ada yang mengadu, dia dah makan kolagen jenama lain tapi tak nampak kesan. Mengapa ? Sebabkolagen yang biasa , molekulnya besar dan tidak dapat diserap dengan sempurna. Akhirnya di buang saja. Rugikan ? Collagen Shaklee juga membekalkan 4000mg “kolagen proprietary” menjadikan kolagen Shaklee jauh lebih unggul dan terbukti berkesan dalam tempoh yang singkat

4. Sekotak ada berapa ? Tahan berapa lama?

Sekotak Collagen Powder Shaklee mengandungi 15 sachet. Jika betul betul inginkan kesan yang bagus, ambil satu sachet setiap hari. Tapi jika ingin berjimat, boleh di ambil selang sehari selama sebulan

5. Macam Mana Cara Nak Makan Collagen Shaklee ni ?

Ia dalam bentuk serbuk yang didatangkan didalam sachet (uncang) . Hanya larutkan sepeket uncang dalam air sejuk dan sedia diminum. Boleh juga dilarutkan dalam kordial mahupun jus. Sedap diminum sejuk sejuk.

6. Berapa Harga Sekotak ?

Hargaruncitsekotak ialah RM298. Namun bagi bulan September ini, kami ada promosi Beli 6 Percuma 1 Kotak. Dapat lagi penghantaran PERCUMA + Keahlian PERCUMA dan BONUS tunai bernilai RM100 ++.  Banyak sebenarnya boleh jimat kalau beli dengan promosi Buy 6 FREE 1 Shaklee Collagen Powder bulan ini.Ada juga yang berkongsi dengan kawan kawan dan saudara mara. Harga pun dapat lebih murah dari biasa !

7. Kenapa Mahal Harganya ?

Mahal kerana collagen powder Shaklee dihasilkan daripada sisik ikan merah (red snapper)yang sememangnya dikenali sebagai sumber kolagen berkualiti tinggi dan tahan lasak. Kebanyakancollagen di pasaran hanya menggunakan kolagen dari ikan salmon dan sumber lain. Harga pasaran juga untuk collagen ikan merah ini boleh mencecah ke rm400-500. Tapi di Shaklee tidak sampai RM300 pun! Tambahan pula ia diadun dengan bahan bahan semulajadi lain yang telah di uji keberkesanannya pada kulit kita. Memang confirm SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN! Itu jaminan SHAKLEE !

8. Berapa lama nampak Kesan ?

KesanShaklee collagen powder berbeza beza bergantung pada individu. Ada yang seawal sachet ke 3 dah rasa kulitnya lembap dan moist. Ada yang perlu habiskan sekotak. Daripada  ujian klinikal yang dijalankan oleh Shaklee sendiri, kesannya dapat dilihat seawal 3 minggu pertama. Antaranya seperti berkurangnya kedutan dan tekstur kulit bertambah cantik. Statistik menunjukkan 71% pengguna merasakan perubahan yang sangat ketara pada kulit wajah dan anggota badan setelah menggunakannya selama 8 minggu. Bukan itu sahaja, anda pasti tampil lebih seksi dihadapan suami nanti kerana kesan Collagen Shaklee menjadikan anda lebih anjal dan gebu !

9. Bolehkah Shaklee Collagen Powder untuk ibu Hamil / Menyusu 

Buat masa ini, belum ada kajian khusus akan kesan Collagen Powder Shaklee jika diambil oleh ibu mengandung dan ibu yang menyusu. Jadi golongan ini tidak digalakkan untuk mengambilnya sebagai minuman. Namun, jika ibu yang breastfeed masih mahu juga mencuba, ia atas risiko sendiri. Selain untuk di makan, ia boleh dijadikan sebagai masker dimuka. Saya akan berikan resepi  istimewa masker collagen powder Shaklee khas untuk mereka yang membelinya dari saya (^_^).

10. Ada yang trial pack tak ?

Tiada. Kalau ada pun anda tak kan rasa kesannya kalau hanya makan setakat 1,2 sachet. Ini kerana badan kita memerlukan masa 90 hari untuk memperbaiki sel selnya sendiri. Jadi kalau 1,2 sachet memang tidak mencukupi untuk dapat kesannya. Tapi boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut

11. Macam Mana Nak Beli Collagen Powder Shaklee ?

Boleh emelkan kepada spmodels.nature@gmail.com atau sms/whatapps ke 014-228 3528. Saya akan berikan panduan ringkas untuk urusan pembelian. Penghantaran hanya ambil masa 1-3 hari bekerja sahaja Jika ada sebarang soalan lain, ajukan terus kepada saya. InsyaAllah saya  sedia membantu anda pada bila-bila masa. Kalau nak tanya tanya dulu pun boleh. Semoga terus kekal sihat dan cantik jelita dengan Collagen Powder Shaklee yang marvellous ini  (^_^) !

Whatsapp Now: 014-228 3528

Mohon WhatsApp Kami Di +60 19 – 320 3475 Atau Klik Di Sini Untuk Respon Yang Segera. Ruangan Komen Dibawah Hanyalah Sekadar Ruangan Perkongsian Ilmu. Terima Kasih!