Products

Malaysia Traditional Herb Products Shop – Manufacturer & Wholesale Supplier | Kedai Produk Herba Asli Tradisional – Jualan Borong & Kilang OEM Services | Herba Kering (Dry Herbs), Minuman Herba (Herb Drinks), Vitamin Semulajadi (Natural Supplement), di Kuala Lumpur (KL), Sungai Buloh, Elmina Green, Shah Alam, Damansara, Kepong, Bukit Rahman Putra, Paya Jaras, Subang Bestari, Denai Alam, Klang, Kampung Melayu Subang, Taman Subang Perdana, Bandar Pinggiran Subang, Laman Glenmarie, TTDI Jaya Shah Alam, Kota Damansara, Elmina Green, Puncak Alam, Bandar Puncak Alam, Bandar Saujana Utama, Alam Budiman, Bandar Puncak Alam, Kuang, Serdang, Kayangan Heights Shah Alam, Puncak Perdana Shah Alam, Glenmarie Shah Alam, Bukit Jelutong, Rawang, Bandar Tasik Puteri, Setia Alam, Petaling Jaya (PJ), Puchong, Cheras, Putrajaya, Cyberjaya, Ampang, Kepong, Wangsa Maju, Setapak, Keramat, Bukit Antarabangsa, Pandan Indah, Subang Jaya, Sri Hartamas, Ampang, Wangsa Maju, Setapak, Setiawangsa, Selayang, Taman Sri Gombak, Sentul, Selangor, Ipoh, Melaka, Port Dickson, Kuala Terengganu, Kota Bharu, Kelantan, Ipoh, Perak, Pulau Langkawi, Perhentian Island, Seremban, Negeri Sembilan, Johor Bahru, Kota Kinabalu, Tawau, Sabah, Kuching, Miri, Sibu, Sarawak, Kedah, Pahang, Malaysia, Brunei & Singapore.

Herba Mandian Spa

Campuran lebih 12 herba asli, kebaikan yang memukau untuk kulit dan kesihatan anda. Cara Penggunaan Cara penggunaan sungguh mudah, hanya rebus herba dalam air yang mendidih. Campur sedikit bersama air biasa supaya tidak terlalu panas. Mandi seperti biasa.

13 Fakta: Khasiat & Manfaat Yang Anda Perlu Tahu Tentang VIVIX SHAKLEE!

MANFAAT VIVIX DAN SEBAGAI LANGKAH PENCEGAHAN MASALAH KESIHATAN :Makluman awal, Vivix adalah suplemen dan tidak berfungsi sebagai ubat. Vivix Shaklee ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni adalah hasil positif peribadi pengguna Vivix itu sendiri dan…
Read more

Gajah Beranak Kering

Daun gajah beranak masih terdengar asing di telinga masyarakat Indonesia. Namun daun ini sudah terkenal di negeri tetangga yaitu Malaysia. Mengapa daun ini terkena, hal tersebut disebabkan karana banyaknya khasiat kesehatan yang akan Anda dapatkan dari daun ini di antara…
Read more

Buah Mengkudu Kering

Di dunia ini ada 80 macam mengkudu, namun yang bisa masuk atau dikonsumsi oleh manusia hanya sebanyak 20 jenis saja. Sedangkan 60 jenis lainnya adalah racun dan jika dikonsumsi akan membahayakan tubuh. Buah pace bermanfaat untuk kesehatan karena kandungannya yang…
Read more

herba Genggam Fatimah Kering

Pokok Genggam Fatimah atau nama saintifiknya, Selaginella lepidophyll adalah tumbuhan herba gurun dalam keluarga spikemoss. Pokok Genggam Fatimah terkenal kerana keupayaannya hidup meskipun dalam cuaca panas dan kekeringan. Dalam perubatan tradisional, Genggam Fatimah mempunyai pelbagai khasiat untuk kesihatan wanita secara keseluruhannya. Namun,…
Read more

Daun Stevia Kering

  Daun stevia adalah daun cantik yang penampakannya mirip dengan daun mint namun bagian pinggir daunnya tidak setajam daun mint. Khasiat daun yang satu ini sangatlah banyak untuk kesehatan tubuh Anda. Pengetahuan ilmiah menyebutkan jika daun ini masih satu kerabat…
Read more

 Daun Pegaga Kering

  Pegaga atau nama saintifiknya centella asiatica ialah sejenis ulaman popular dikalangan orang melayu kita. Ia sejenis tumbuhan menjalar yang tumbuh pada tanah lembab. Kita perasan pokok pegaga ini selalu tumbuh di kawasan paip air di kawasan umah kita. Tumbuhan…
Read more

Herba Kayu Manis

 Tahukah kamu bahwa kayu manis adalah rempah-rempah yang bagus untuk menurunkan berat badan? Tak hanya itu saja, kayu manis juga sumber potasium, mangan, kalsium, magnesium, seng, dan zat besi. Menambahkan kayu manis ke dalam masakan juga bisa menambah aroma lezatnya….
Read more

Daun Salam Kering

Daun salam kering adalah hasil olahan daun salam yang telah dikeringkan. Ada alasan tersendiri mengapa daun ini perlu Anda keringkan. Daun salam sendiri sudah menjadi daun herbal yang baik untuk kesehatan. Untuk meningkatkan kualitas serta memudahkan dalam menggunakannnya, maka daun…
Read more

Bunga Mukmin ( Bunga Ratu Pari ) Kering

Bunga Mukmin juga dipanggil Bunga Ratu Pari tumbuh dikawasan pergunungan Nepal. Ianya telah digunakan sebagai penawar sejak berkurun dahulu. Air dari rendaman bunga ini telah menjadi ratu penawar pada pelbagai penyakit. Harus diingatkan yang Bunga ini bukanlah satu jenis ubat,…
Read more

Halia Bara Kering

Manfaat khasiat halia bara diguna dalam amalan penjagaan kesihatan tradisional Melayu. Halia bara menjadi ramuan penting di dalam masakan untuk menyedapkan rasa makanan, selain kebaikan perubatan. Halia bara juga dipanggil halia merah, halia udang atau di Indonesia dikenali halia emprit. Halia bara hampir…
Read more

Daun Bismillah (Daun Afrika) Kering

  Khasiat Daun Bismillah (daun afrika) memang belum seterkenal seperti tanaman obat lainnya. Tapi daun bismillah telah membuat dunia pengobatan herbal bangkit dengan berbagai macam penelitian. Salah satu negara yang mengembangkan penelitian tentang khasiat daun bismillah adalah China. Asal tanaman…
Read more

Pokok Keladi Tikus Kering

  Keladi tikus memiliki beberapa nama daerah antara lain bira kecil, daun panta susu, ki babi, trenggiling mentik, ileus, kalamoyang, gofu sepa (ternate), keladi tikus, lioshu yu (cina). Keladi tikus bersifat antivirus dan anti bakteri. Bahan kimia yang terkandung dalam…
Read more

Khasiat Buah Manjakani Kering

Dibandingkan dengan daun sirih, buah majakani memang relatif kurang dikenal. Padahal tanaman ini juga berkhasiat untuk merawat kesehatan, membersihkan organ intim wanita dan menghilangkan bau tak sedap. Khasiat majakani lainnya adalah membuat Mrs. V menjadi lebih bersih harum dan kesat, serta membangkitkan…
Read more

Daun Jati Cina Kering (Senna)

Nama Lain: Herba Daun Cina Maki / Senna Leaf / Daun Senna / Daun Jati Cina Memiliki tubuh yang langsing dan berat badan ideal mejadi impian hampir semua wanita. Namun sulitnya melalukan diet justru membuat stress dan nafsu makan meningkat akhirnya…
Read more

Herba Daun Bidara Kering

Tanaman bidara (Ziziphus mauritiana) diduga tumbuhan asli Timur Tengah dan India. Namun tersebar secara alami di berbagai wilayah lain seperti Aljazair, Tunisia, Libia, Mesir, Uganda dan Kenya di Afrika; Afganistan, Pakistan, India utara, Nepal, Bangladesh, Cina selatan, Vietnam, Thailand, Semenanjung Malaya, Indonesia,…
Read more

Daun Belalai Gajah Kering

Daun belalai gajah atau yang dikenal pula dengan SSG  (Sabah snake Grass)  telah lama dikenal sebagai obat yang ampuh dalam mengatasi kanker. Tidak hanya itu, namun daun ini juga dikenal sebagai salah satu obat herbal bagi beragam jenis penyakit. Daun…
Read more

Tongkat Ali Kering Asli Untuk Dijual

Tongkat Ali Untuk Dijual RM 15 / paket (25mg) RM 150 / 12 paket + FREE Postage   ** OEM available ** Hubungi Kami Sekarang Untuk Harga Borong / Agent Needed! 10 Khasiat Utama Akar Tongkat Ali 1. Menambah tenaga….
Read more

Sambung Nyawa Kering

Daun Sambung Nyawa Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 16.00 10 packets = RM120 /= (FREE Postage!) ** Hubungi kami segera untuk harga borong semasa!  13 Manfaat Dan Khasiat Daun Tumbuhan Sambung Nyawa   1. Untuk Obat Diabetes Melitus Untuk…
Read more

Daun Sireh Hijau Kering

Daun Sirih Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 15.00 10 paket = RM 110.00 (+ FREE Postage!) Cara Penggunaan 1 : Menyembuhkan asma – rebus 8 lembar daun sirih hijau kering dengan 2 gelas air, rebus sampai…
Read more

Puasa dengan Shaklee – Promosi Set Ramadan Shaklee

Ada Apa Dengan Set Ramadhan Shaklee? Mulakan Hari Puasa anda dengan Set Sahur Shaklee. Set Ramadhan Shaklee menampilkan empat produk utama sebagai persediaan kesihatan dan kecergasan sepanjang bulan puasa. Kebaikan yang terdapat pada set Ramadhan Shaklee dijelaskan sebagai berikut: Soy…
Read more

Produk Daun Rerama Hijau Kering

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

Multi Vitamin: Vita-Lea with Iron Formula

Have you ever wondered why you are still hungry even when u have just eaten a lot? This is because our body lacks the nutrients that it needs. Therefore our brain will signal hunger to search for those nutrients. Take…
Read more

Produk Mandian Daun Rempah & Minuman Herba Asli Tradisional

Malaysia memiliki sebanyak 7,000 spesies tanaman herba yang berkhasiat. Walaubagaimanapun, khasiat tanaman herba masih belum dapat dimanfaatkan sebaik mungkin dalam mengubati sesuatu penyakit. Keadaan ini amat merugikan masyarakat secara umumnya dan juga perkembangan ekonomi negara. Bagi sebahagian masyarakat terutamanya masyarakat…
Read more

Produk Daun Rerama Kering

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

Produk Rempah & Herba Kering

Kategori Produk Herba Kering 1. Herba Kering Mandian Spa / Sauna 2. Herba Kering Untuk Minuman Kesihatan (Direbus) ** 10 paket cukup untuk kegunaan setiap hari selama 1 bulan.  ** Hubungi kami sekarang!

Shaklee Collagen Powder @ Kolagen Terbaik Di Pasaran

Kebaikan Shaklee Collagen Powder  | Kelebihan dan Harga Kolagen Suka tak tengok kulit baby ? Gebu je kan, siap halus mulus lagi. Macam tu lah kulit kita  masa kita bayi dulu. Tapi itu dululah ngeee. Apabila usia semakin meningkat kulit kita semakin…
Read more

Daun Pecah Beling Kering

Daun Pecah Beling Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 12.90 10 packets = RM99 /= (FREE Postage!) ** Hubungi kami segera untuk harga borong semasa!  Apa saja Kandungan senyawa pada daun pecah beling? Jika dilansir dan dirangkum dari berbagai sumber,…
Read more

Produk Herba Kering

Ini antara produk herba terbaru dari kami yang masih dalam proses pembungkusan. Sorry, belum siap pembungkusan, dan belum ada foto yang cantik, masih sedang dalam proses. Nantikan ya! 1. Herba Kering Mandian 2. Herba Kering Untuk Perubatan 3. Herba Kering Untuk Minuman Kesihatan…
Read more

Herba Mandian Tradisional

HARGA : RM12.90 (25 gram) => @ RM79 / 10 paket ** 10 paket cukup untuk kegunaan setiap hari selama 1 bulan.  Khasiat :- Memberi kesegaran, keharuman dan aromaterapi pada tubuh. membuang angin didalam badan. menyegarkan urat-urat saraf menyegarkan dan memulihkan tenaga menghilangkan bau badan…
Read more

Kenapa Mesti Makan Vivix?

Jika anda berumur 25 Tahun dan ke atas, Vivix adalah supplement yang paling sesuai untuk anda. Apa lagi sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, jantung dan lain-lain (apa saja penyakit!). Vivix adalah wajib! Seharusnya jangan tunggu sakit baru nak…
Read more

Sakit Sendi untuk Dewasa dan Orang Tua

Pernah tak mak ayah mengadu sakit pinggang, sakit tulang atau sakit lutut ? Mak saya pernah. Dia pernah mengadu sakit lutut dan  tak boleh berdiri lama.  Nak berjalan pun tak boleh jauh jauh. Tak larat katanya. Itulah yang dinamakan sakit…
Read more

Daun Rerama Kering

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

Daun Rerama Hijau Kering

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

Vivix: The World’s Best Anti-Aging Solution

The Most Powerful, Most Potent, and the Most Pure Natural Resveratrol Anti-Aging Supplement on the Market Today. Should you add another product to your shelves? Your clients are deeply committed to slowing the aging process. They care for their skin…
Read more

Produk Daun Rerama

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

Produk Daun Rerama Kering

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 12 paket = RM 250 + FREE Postage! ** Ini adalah 100% daun rerama, tiada campuran daun teh. 12 paket cukup untuk bekalan 1-3 bulan. ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! **…
Read more

Anak Pokok & Daun Misai Kucing Kering

Daun Misai Kucing Kering Untuk Dijual (Misai Kucing / Java Tea / Stamineus Orthosiphon Aristatus) 1 paket (25 gram ++) = RM 9.90 10 packets = RM 75 /= (FREE Postage!) ** Hubungi kami segera untuk harga borong semasa!  Kesan herba: Misai kucing membantu…
Read more

BioPerubatan Haruan Berkesan Untuk Merawat Masaalah Kulit

Produk BioPerubatan Haruan.. Produk perubatan berasaskan ekstrak pati ikan haruan. Dirumus khas bagi membantu merawat pelbagai penyakit kulit ( Luaran ), atopil enzima, dan sebagainya. Produk, 1 – Krim Haruan. 2 – Gel Mandian. 3 – Lotion Badan. *** OEM…
Read more

3 Sebab Kenapa Kita Perlu Memilih Shaklee?

Sekarang ini terlalu banyak makanan kesihatan di pasaran, samada dari dalam atau luar negara. Ada yang mudah didapati di farmasi, dan ada yang dipasarkan melalui network marketing, jualan langsung, dan sebagainya. Keadaan ini menyebabkan ramai yang keliru, kerana banyaknya jenama…
Read more

56 Testimonial Produk VIVIX Bantu Merawat 39 Penyakit Serius

Hari ini saya kongsikan info tentang Vivix beserta testimoni pengguna. Saya kumpulkan lebih daripada 30 testimonial pengguna Vivix dan menyenaraikan 30 masalah kesihatan yang berjaya diatasi dengan Vivix. Moga bermanfaat untuk semua.   Apa Itu VIVIX?       Vivix™ adalah…
Read more

Kenapa Mesti Makan Vivix? | TERBUKTI UNTUK KESIHATAN ANDA!!!

Kenapa Mesti Makan Vivix? Jika anda berumur 25 Tahun dan ke atas, Vivix adalah supplement yang paling sesuai untuk anda. Apa lagi sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, jantung dan lain-lain (apa saja penyakit!). Vivix adalah wajib! Seharusnya jangan…
Read more

Kenapa Kita Mesti Minum Vivix?

Kenapa Mesti Makan Vivix? Jika anda berumur 25 Tahun dan ke atas, Vivix adalah supplement yang paling sesuai untuk anda. Apa lagi sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti diabetes, jantung dan lain-lain (apa saja penyakit!). Vivix adalah wajib! Seharusnya jangan…
Read more

Kelebihan Dan Kebaikan Alfalfa Complex Shaklee

Alfalfa Shaklee /Alfalfa Complex Shaklee merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950-an Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia….
Read more

Herba: Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual

Daun Rerama Hijau Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 29.90 12 paket = RM 299 + FREE Postage! ** Anda peniaga? Hubungi kami segera untuk mendapatkan harga borong semasa! ** OEM services available! CARA PENYEDIAAN Kaedah rawatan yang digunakan adalah…
Read more

10 Sebab Shaklee Vitamin Terbaik & Perlu Diamalkan

Selama lebih 50 tahun Shaklee bertahan sebagai peneraju nutrisi supplement.. Shaklee menjalankan lebih dari 100,000 ujian setiap tahun bagi memastikan keselamatan dan keberkesanan produk yang dihasilkan. Pentingbenda ni sebab kita ambil supplement untuk kesihatan kan. Kalau tak selamat, tak guna…
Read more

Hempedu Bumi Kering

Hempedu Bumi Kering Untuk Dijual 1 paket (25 gram ++) = RM 12.90 10 packets = RM99 /= (FREE Postage!) ** Hubungi kami segera untuk harga borong semasa!  Khasiat Daun Hempedu Bumi: a. Daunnya boleh dijadikan ubat untuk menurunkan darah tinggi dan merawat kencing…
Read more